Monday, June 4, 2012

Jak vyzrát na kadeřníka? Pořiďte si řadu Arginine Resist X3




Každodenní žehlení nebo fénování přispívá ke zničení vlasů a roztřepeným konečkům... Což je právě můj případ. Jak sama kadeřnice vyslovila svůj soud, moje vlasy jsou tak zničené, že by potřebovaly zkrátit alespoň o deset centimetrů. Jenže slovíčko alespoň ve mně vyvolalo pocit, že by mě kadeřnice nejraději vzala "na ježka"... A tak jsem raději rychle z kadeřnického salónu utekla, protože se mám na takovou radikální změnu moc ráda. Proto jsem si řekla, že by nebylo ku škodě namísto ostříhání se pořídit si alespoň nějaké přípravky na vlasy, které by mi pomohly.
A tak jsem nakonec zainvestovala do řady Arginine Resist X3 od L´oreal, která je na trhu k dostání již od března tohoto roku za poměrně nízkou cenu :). (Myslím, že tento produkt znáte i z reklamy.) A taky od té doby ji mám a tuhle řadu si nemohu vynachválit, protože opravdu hezky voní a navíc..vlasy mi nevypadaly, právě naopak... vlasy jsou o poznání pevnější. A podle čeho soudím? Vždy jsem si při česání vyčesala skoro celý chomáč vlasů, ale dnes už mě to v takové míře netrápí. Neříkám, že by mi vlasy přestaly zázračně vypadávat, protože je to přirozené, ale zlepšení je více než znatelné.

Arginine Šampon CENA: 90 kč
Šampon má více než přívětivou cenu stejně tak, jako balzám na vlasy...Koupí těchto produktů máte za málo peněz hodně muziky :). Vlasy jsou druhý den jemnější a nevěřícně už po 14ti dnech používání jsem zaznamenala, že se snížilo množství vypadaných vlasů :).
Arginine Balzám CENA: 90 kč
Asi bych zmínila, že je to klasický balzám- tedy účinky jsou ty, že se vám vlasy lépe rozčesávají :). Větší zázrak kromě návykově lahodné parfemace nečekejte :).
Arginine Sprej CENA: 145 kč
Strašně moc jsem chtěla vyzkoušet sprej, který jsem si koupila dodatečně. A stejně tak jako dva předchozí produkty mě opravdu mile překvapil :). Takže chcete-li posílit své vlasy, ráda Vám ho doporučím :). Používám ho denně vždy na kořínky vlasů, aby vlasy rostly pevnější, odolnější vůči lámání vlasů :).

No comments:

Post a Comment