Wednesday, May 2, 2012

Lie with me and forget the world

Find the latest women's green jumper online with Oasap, shop for women's yellow jumper, black jumper, red jumper, multi color jumper, green jumper, beige jumper and orange jumper. Shop for women's creepers at Oasap women's fashion creepers store. Refine your style with Oasap latest fashion creepers collection. Take on a new look for 2012.


  • Jersey/Sweater: Zara (old)
  • Pantalones/Shorts: Oasap (s/s 2012)
  • Colgante/Necklace: ?
  • Pulsera/Bracelet: La Señorita
No puedo creer lo rápido que pasa el tiempo. Ya estamos en mayo y a mi me queda solamente un mes para irme a Roma como despedida del curso. El próximo año, será completamente nuevo para mí: nuevo instituto, nuevas clases, nuevos compañeros... aunque las ganas que tengo son tremendas. Sobre las fotos, son del pasado domingo. Aprovechando el buen tiempo, me puse unos shorts de Oasap que recibí hace unas semanas. Me gustó mucho el color y también el estampado. Como ha ido vuestro puente ? Espero que genial. Pronto en el blog algunas cosas nuevas que han llegado a mi armario esta temporada y más dibujos. He abierto unapágina en facebook donde podéis comprar algunas de mis pequeñas creaciones aquí y todavía estáis a tiempo de apuntaros al sorteo del blog. Feliz semana !

    Times flies and I can't believe it. It's May, only one month for my graduation and also my journey to Roma. Next year will be completly new for me: new school, new friends, new subjects,... however, I'm really excited. My mum took me these pics last Sunday. It was very sunny so I decided to wear shorts for the first time this year. They're from Oasap. I liked the dogs print and green colour. Soon, I'll post pics of new babes in my wardrobe and also new drawings. Remember to join the giveaway ! See you soon guys :)

    No comments:

    Post a Comment